Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat
Oblíbené tv
Zde budou po přihlášení nebo registraci zobrazeny vaše oblíbené televize.


Zpravodaj

V hudebních televizích vede Retro Music Television, roste O2, Vodafone TV nabízí Netflix

Co se děje na našich televizních kanálech? Některé hlásí nárůst diváků a předplatitelů, jiné se je snaží získat, další hledají svoje místo v portfoliu tematických stanic.

Jednička v hudebním segmentu

Hudební kanál Retro Music Television se těší zájmu diváků, svědčí o tom nárůst sledovanosti. Ten se z hodnoty 0,16 % naměřené v roce 2019 v loňském roce vyšvihl na podíl 0,27 %, a to ve věkové skupině 15-69 let. Došlo tak k meziročnímu nárůstu o 69 %. Vloni se podíl stanice vyšplhal na 74,54 % v Praze v kategorii 15-69 let a segmentu hudebních stanic. V Praze je tak tento kanál ve svém segmentu naprostou jedničkou. Z celostátního pohledu pak dosahují výsledku 21,9 % a po Óčku TV se 27,96 % jsou na druhé příčce. Nyní slibují další růst díky zařazení do celoplošného vysílání 22. multitplexu. Připravují také na letošní rok novinky, jejich obsah je ale zatím tajemstvím.

Růst předplatitelů i lákavá nabídka

Úspěšný růst zaznamenala v loňském roce také O2 TV, která funguje buď na pevné lince této společnosti nebo jakémkoliv internetovém připojení. Počet jejích předplatitelů dosáhl hodnoty 529 tisíc. Při srovnání s rokem 2019 došlo k nárůstu o téměř 90 tisíc.

Lákadlo svým novým zákazníkům nabízí Vodafone TV. Jde o nabídku, že mohou po dobu tří měsíců sledovat Netflix zadarmo. Týká se to situace, kdy si pořídí předplatné Vodafone TV ve variantě Standard. Vodafone TV přitom u nás funguje od března roku 2020, proto zatím není k dispozici žádné meziroční srovnání vývoje jejího růstu. Už tehdy nabízeli službu Netflix.

Skylink se zapojuje do měření

Televizní kanál Skylink 7 zaměřený na zahraniční seriály a Canal + Domo orientovaný na budování exteriérů a interiérů a také vaření a deesign počátkem února vstoupily do měření TV sledovanosti. Zahájily tak spolupráci se společností Atmedia. Nyní zastoupení Atmedia zahrnuje na našem trhu celkem 28 tematických TV stanic, měření se jich účastní 23. Cílem společnosti Atmedia je budovat u nás trh tematických TV stanic a zastupování kanálů Skylink 7 a Canal + Domo do tohoto plánu přesně zapadá.