Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat

Výhody s novou kartou slibuje divákům televize Prima

Televize Prima se nyní pustila i do direkt marketingu. S pomocí nové platformy Prima Direct se teď chystá využít své mediální síly na trhu. Před časem založila za tímto účelem dceřinou firmu Prima Direct a pouští se do podnikání v této oblasti.

Skupina direkt marketingu

Celému týmu Prima Direct šéfuje Tomáš Dufek, jenž je mimo jiné mužem, který vytvářel pro mobilního operátora O2 věrnostní program s názvem O2 Extra výhody. Má proto v uvedené oblasti rozsáhlé zkušenosti. Podle ředitele televize Prima Marka Singera se vytvoří televizně-onlinovo. directová skupina. Platforma začala fungovat 5. srpna 2016. Jakou má vlastně podobu?

Karta nabídne bonus

Představuje klubovou kartu nazvanou Prima Port, která přináší svým držitelům zajímavé nabídky od různých partnerských obchodů, či poskytovatelů rozmanitých služeb. Zájemci se mohou do klubu registrovat přes web, což je bude stát 100 Kč. Co za to dostanou? Do 15. září 2016 mohou využít bonus v hodnotě 2000 Kč na nejrůznější nákupy u obchodních partnerů. Jaké firmy do nich zahrnujeme?

  • Českou pojišťovnu
  • Baťu
  • Intersport
  • České dráhy
  • Pet Center
  • Husky
  • Fann
  • Eurolines a další.

Průzkum chování diváků

Co si od nového direkt marketingového programu televize Prima slibuje? Chce hlavně vytvářet intenzivní vztah se svými diváky a podrobněji se seznámit s tím, co dělají ve svém volném čase, co a kde nakupují. Chystá se proto shromažďovat a zkoumat data dodaná obchodníky, která budou vypovídat o tom, zda lidé využili různé slevy, vouchery, kupóny a další výhody. Prostřednictvím diváckého výběru se tak televizní tvůrci dozvědí, co jejich diváky zajímá a baví. Kreativní kampaň spojenou s představením karty Port s rošťáckým psíkem čichajícím zajímavé nabídky vytvořila agentura Rust. Připravuje se i televizní pořad, který bude propagovat nabídky karty Port.