Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat

Barrandov mění způsob komunikace

Pokud jde o komunikaci s ostatními médii, stejně jako s veřejností, zajišťovala si TV Barrandov většinu věcí sama. Nyní však došlo ke změně, jelikož televize oznámila, že samotnou komunikaci v plném rozsahu bude realizovat agentura Médea PR. Ta však není nijak neznámou firmou. Pokud se podíváme na vztahy samotné televize a této PR agentury, musíme říci, že se jedná o agenturu sesterskou, dá se tedy říci, že částečně jen tedy samotná komunikace stále pod dohledem TV Barrandov, a to i když se na první pohled vše tváří tak, jako by za televizi vystupovala jiná firma.

Přicházejí také personální změny

I když to na první pohled vypadá, že samotné konkrétní změny jsou spíše kosmetické, je třeba říci, že tomu tak úplně není. Došlo totiž k poměrně výrazným personálním změnám. Současnou mluvčí televize totiž byla ještě do nedávné doby Barbora Šenfeldová. Ta však z důvodu daných změn definitivně skončila a byla nahrazena jinou osobou. Tou se stala Kristýna Šmejkalová, která bude novou tiskovou mluvčí, jejímž úkolem je samozřejmě vyjadřovat se ke všemu, co se samotným děním na televizní obrazovce, ale i mimo ni konkrétně souvisí. Původní tisková mluvčí tedy na samotné televizi příliš dlouho nepůsobila, jelikož nastoupila teprve v loňském roce, a to v období měsíce června.

Návrat k efektivnímu řešení

Připomeňme, že v rámci komunikace s médii i veřejností televizní stanice Barrandov v poslední době poměrně experimentovala. Podíváme-li se do minulosti, tak ve svých počátcích to byla externí firma, které pro ni komunikaci zajišťovala. Teprve v období loňského roku se rozhodla k tomu, že vše bude zvládat svépomocí. Nyní se opět vrací k modelu externí firmy. Tou bude, jak jsme zmínili, agentura Médea PR. K jejímu využití se vyjádřil i výkonný ředitel František Borovský, který uvedl, že se televize vrací ke svému efektivnímu modelu, který v minulosti fungoval velmi dobře.